Wednesday, September 3, 2008

Lawatan Akademik Pelajar Part 1 (Group 1&2)


























Satu lawatan ke tapak bina projek Kem tentera 4 Renjer di Jalan Muara Tuang, Stakan telah diadakan pada 29 Ogos 2008 dari jam 8.30 hingga 11.30 pagi ditemani 3 org pensyarah iaitu Miss Myzatul Aishah, Miss Asma Alia dan Miss Kumalasari. Projek yang menelan belanja melebihi RM200 juta itu melibatakan beberapa fasa. Para pelajar telah berpeluang untuk melawat Fasa D yang antaranya terdiri daripada bangunan pentadbiran.

Terima kasih diucapkan kepada En Ridzuan daripada KACC Sdn Bhd, En Fairuz dpd Kumpulan Ukor Bahan Swak dan juga org org clerk of work and supervisor yang telah menerangkan kepada pelajar berkenaan dengan teknologi binaan dan serba sedikit berkenaan kontrak dan tugas jurukur bahan.




Para pelajar juga dilihat telah menunjukkan minat yang mendalam sepanjang lawatan diadakan. Semoga lawatan akademikseumpama ini akan dapat diadakan lagi pada masa akan datang.

3 comments:

Anonymous said...

cik mala dan cik alia kelihatan anggun in that safety helmet.wakakaka.mis u both ciks!

Mala Kipli said...

Mus'ab, tq. How's life in UK? Dah kat UK ke? nanti jgn lupa emailla saya or en Faiz berita2 awak di sana, insyaAllah akan dimuatkan di ruangan Alumni ke.. kan?Or bekas pelajar. nanti kita open ruangan tu.

pensel tajam said...

wakakaka.add up.abdullahmusab@yahoo.com dan inilah cerita life di UK www.penseltejam.blogspot.com